• We have implemented the ability to gift someone a Supporting Membership now! When you access the Upgrade page there is now a 'Gift' button. Once you click that you can enter a username to gift an account Upgrade to. Great way to help support this forum plus give some kudos to anyone who has helped you.

Encontrou algum problema no fórum? Poste aqui!

Ajude o Home Brew Talk Brasil:

TxBrew

Der Administrator
Moderador
Admin
Afiliado
10/2/04
[QUOTE = "rafaelodp, post: 5162748, member: 156583"] I can not reply to some topics, awaiting moderator approval.

"This message is awaiting moderator approval, and is invisible to normal visitors." [/ QUOTE]

What topic in which forum? I have double checked your member settings and the forums, there should not be moderated posts unless there is something in it that made it become moderated.

Tiago

Well-Known Member
Moderador
Moderator
Afiliado
11/6/13
What topic in which forum? I have double checked your member settings and the forums, there should not be moderated posts unless there is something in it that made it become moderated.
I did approve some 15 msgs yesterday that were waiting moderation check, so maybe we won't be able to locate those now. Not seeing new approval-requesting messages since then though. If they show up again I let you know.

TxBrew

Der Administrator
Moderador
Admin
Afiliado
10/2/04
Thanks Tiago. I changed some settings yesterday so good to know that you did not have any to approve today.

Tiago

Well-Known Member
Moderador
Moderator
Afiliado
11/6/13
Alguma novidade sobre o problema do tapatalk @Tiago?
Parece que ainda não está ativado pra essa nova plataforma, entendi que será/está sendo feito... Segundo o administrador, o acesso pelo browser de celular tá com controles melhores.

NegoBrew

Member
Afiliado
1/2/18
Fala Guenter,

Estou com problemas para acessar o forum no Tapatalk. Recebo a seguinte mensagem:

"tapatalk add-on file addon-tapatalk.xml was not imported. please inform the forum admin to complete the installation"

Vc consegue me ajudar?

kadupenido

Active Member
Afiliado
5/3/16
Fala Guenter,

Estou com problemas para acessar o forum no Tapatalk. Recebo a seguinte mensagem:

"tapatalk add-on file addon-tapatalk.xml was not imported. please inform the forum admin to complete the installation"

Vc consegue me ajudar?
Parece que o problema foi resolvido
Voltei a conseguir acessar

Enviado do meu iPhone usando Tapatalk

jalexandre

Well-Known Member
Afiliado
15/11/14
O link para cancelar a inscrição dos emails de atividade do fórum está quebrado, exibindo a seguinte mensagem com a mensagem 'invalid subscrition'. Não achei outra opção para não receber estes e-mails.

TxBrew

Der Administrator
Moderador
Admin
Afiliado
10/2/04
Thank you, I will unsubscribe you. Also, will have the developer check the unsubscribe settings.

CrazyChiken

Well-Known Member
Afiliado
15/9/14
Ola, a uns 3 dias venho recebendo e-mails diários com todos os tópicos do site e ja tentei tirar a inscrição mais da erro quando clico no link e não consegui achar de jeito nenhum uma forma de parar esses e-mail. Por favor me informem onde esta a opção para não receber mais esse tipo de e-mail ou então pelo menos me tire desse lista porque não quero receber 1 e-mail diário. abraços

tsimoes

Member
Afiliado
11/6/13
TxBrew, Can you do one more time? I can´t use the link to unsubscribe too...

2
Group Builder